23 July, 2011

IJTIMA' PILIHAN RAYA PAS NEGERI KELANTAN 2011













Semalam 20 Syaaban 1432/22 Julai 2011, hari bersejarah bagi PAS Kelantan yang dipimpin oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz (foto di atas - ucapan penutup). Sempurnanya ijtima' sebagai persiapan dari segi mental dan semangat pemimpin dan petugas parti untuk menghadapi pilihan raya.



Semua pemimpin utama PAS Negeri dan Pusat dari Kelantan telah berucap. Masing-masing menzahir harapan dan isu-isu yang menyokong kepada pengukuhan mental dan memgobarkan semangat jihad bagi menghadapi pilihan raya umum ke-13.



Pasti sekali matlamatnya ke arah meraihkan sokongan rakyat, memantapkan persembahan perjuangan agar diterima rakyat dan sedia berhadapan dengan cabaran parti lawan. Kemenangan mutlak adalah cita-cita bagi memastikan pelaksanaan syariat Islam berlaku dengan jayanya di bumi Kelantan Negeri Serambi Mekah.











Turut berucap di majlis penutup, Presiden PAS, Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang (foto di atas).


Anak muda Kelantan (foto di sebelah) pun turut serta melafaz ikrar, mempertahan dan bersama menegak syariat Islam bertemakan Membangun Bersama Islam.








Semoga perjuangan Islam ini terus dipandu dengan petunjuk dan keberkatan Allah.



Maka Ya Allah, ikhlaskan diri ini membawa perjuangan ke persada rakyat dan seluruh makhluk Mu, agar sama-sama bersetuju mendukung perjuangan suci ini.


Amin Ya Rabbal 'alamin.

No comments: